Klachten
Heeft u een klacht over een product of een bestelling?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken.
Bel ons op 085-0012650, stuur een berichtje via de chat of een mailtje naar support@offgridcentrum.nl.
We nemen onze klanten altijd serieus en doen ons best om met een passende oplossing te komen.
Alternatieve klachtbemiddeling:
Goede service en tevreden klanten vinden wij ontzettend belangrijk. Bij ontevredenheid kijken we dan ook graag samen naar een passende oplossing.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.